Eshop-rychle nezvádl migraci e-mailů

Eshop-rychle nezvádl migraci e-mailů

Již od pondělí 27. února se na Facebook skupině „Ehop-rychle Poradna“ řeší výpadek e-mailových služeb, který nemá obdob. Zákazníci si od rána stěžovali na nedostupnost e-mailových adres. Netrvalo dlouho a problém se zcela zvrtl. Do „funkčních“ e-mailových účtu začali přicházet e-maily adresované zcela jiným e-shopům.

Zprvu běžný problém nedostupnosti, který při podobných migracích není ničím neobvyklým, se dostal až na úroveň úniku dat poškozených provozovatelů e-shopů. Jejich pošta se tak zcela bez jejich vědomí ocitala v různých cizích e-mailových účtech. Z komentářů některých (oprávněně) naštvaných lidí bylo patrné, že se obávají toho, aby neskončila v cizích schránkách i další citlivá obchodní komunikace. Případně avíza o platbách z bank, kde lze vyčíst i údaje o aktuálních zůstatcích na účtě.

Technická podpora celý den informovala o prováděných krocích, které mají za cíl celý problém vyřešit. Ovšem i dnes 28. února se objevují na podpoře informace, že e-maily u některých e-shopů stále nechodí včas.

Jak budou naštvaní zákazníci postupovat dále? Únik informací se musí hlásit na ÚOOÚ. Bude tak velice zajímavé, jak budou e-shopy v dalších krocích postupovat. Díky značným výpadkům služeb a problémům v posledních měsících, je celá řada provozovatelů připravena své e-shopy přesunout na konkurenční platformy.

Do jaké míry tento únik dat poškodí samotné jméno služby Eshop-Rychle a jejího provozovatele Golemos s.r.o.?